ΣΧΟΛΙΟ για Τιμούρ/"Κάτι βλέπει στο πρόσωπό του..."

ΣΧΟΛΙΟ για Τιμούρ/"Κάτι βλέπει στο πρόσωπό του..."

Σχόλιο από το Δημήτρη Κατσιμήτρο για τον Τιμούρ Κετσπάγια...Ο Ελλαδίτης κίπερ της ΠΑΕΕΚ, οποίος πέρασε από την Ανόρθωση την περίοδο 2016-17 τόνισε ανάμεσα σε άλλα πως είναι πολύ καλός προπονητής. Δείτε τι είπε στο ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY:

enter " "