(S.M) "Ο Τιμούρ λέει αλήθειες είτε αρέσουν, είτε όχι..."

(S.M) "Ο Τιμούρ λέει αλήθειες είτε αρέσουν, είτε όχι..."

Καλεσμένος στην εκπομπή Super Monday, ήταν ο παλαίμαχος άσος και πρώην κόουτς της Ανόρθωσης, Γιάννης Οκκάς... Σχολιάζοντας τη βαριά ήττα της Ανόρθωσης από την Ομόνοια, με 5-0 στο "Α. Παπαδόπουλος" αναφέρθηκε στην "Κυρία" και στο αν βλέπει... "φως" στο τούνελ... Ερωτώμενος μάλιστα από τον παρουσιαστή Θωμά Φραντζή, αναφέρθηκε στην σημαντική δήλωση του Τιμούρ Κετσπάγια, πως η ομάδα πρέπει να έχει ουσιαστικά στόχο την παραμονή φέτος...

"Δεν θυμάμαι ξανά καινούργια Ανόρθωση με τόσους πολλούς νέους ποδοσφιαριστές. Το μπάτζετ είναι πιο κάτω από άλλες χρονιές. Αυτό που ανησυχεί τον κόσμο είναι η εικόνα της ομάδας, που προβληματίζει. Και πέρσι είχαμε προβλήματα όμως έβλεπες μια εικόνα κάπως καλύτερη…"

"Είναι μεγάλη κουβέντα. Του Τιμούρ του αρέσει να λέει αλήθειες είτε αρέσουν είτε όχι. Δεν πιστεύω να φτάσει σε τέτοιο σημείο η Ανόρθωση…Όμως να πούμε κάτι θετικό. Για παράδειγμα, μετά το 1-0 στο παιχνίδι με την ΑΕΚ, στη συνέχεια για ένα 20λεπτό είχε δώσει μια ελπίδα και λέγαμε άλλα λόγια πιο θετικά. Τώρα λέμε άλλα γιατί ήταν απογοητευτική εμφάνιση και το αποτέλεσμα… Πιστεύω θα βρεθεί η άκρη. Ο Τιμούρ από τον πάγκο και οι διοικούντες τις δικές τους λύσεις…"

Δείτε τι είπε στο σημείο 32:50:

enter " "