Προκύπτει σούπερ εξέλιξη στην Ανόρθωση, αφού έγινε πράξη αυτό που επιθυμούσαν όλοι! To www.kerkida.net έχει την πληροφορία. Η Ανόρθωση ΕΙΝΑΙ πλέον εκτός εμπάργκο. Άμεσα θα εγγραφούν οι νεοαποκτηθέντες ποδοσφαιριστές. Aναμένεται σύντομα ανακοίνωση από την ομάδα της Αμμοχώστου...
Λίγο αργότερα, η διοίκηση της "Κυρίας" εξέδωσε ανακοίνωση για την εξέλιξη αυτή:
Ανορθωσιάτες και Ανορθωσιάτισσες,
Μέσα σε όλη τη μαυρίλα και το πένθος της σημερινής ημέρας για την Κύπρο μας, είμαστε στην ευχάριστη θέση να μοιραστούμε μαζί σας κάτι όμορφο για την ομάδα μας.
Είμαστε, λοιπόν, στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι, επίσημα πλέον, έχουμε ξεπεράσει τον σκόπελο του εμπάργκο που αφορούσε την υπόθεσή μας στο CAS.
Με συντονισμένες ενέργειες και τιτάνια προσπάθεια από όλους μας, αλλά κυρίως από τους νομικούς μας συμβούλους, τα καταφέραμε!
Σας ευχαριστούμε για τη στήριξη, την υποστήριξη και την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε.
Μην ξεχνάτε:
«Είμαστε η Ανόρθωσις, ερχόμαστε από την Αμμόχωστο και μαζί θα τα καταφέρουμε. Όσοι κι αν μείνουμε, δεν θα τα παρατήσουμε.»
Υ.Γ. Ευχαριστούμε και όλα τα ΜΜΕ που έδειξαν τον ανάλογο σεβασμό προς την ομάδα μας για το συγκεκριμένο ζήτημα.