Το εμπάργκο δεν έγινε εφιάλτης για την Ανόρθωση, καθώς η διοίκηση Κυριάκου Πραστίτη έφερε εις πέρας μία πολύ δύσκολη αποστολή. Λίγοι περίμεναν να έχει αίσιο τέλος η προσπάθεια για την άρση εμπάργκου. Αποστολή εξετελέσθη και τώρα σκέφτονται μόνο καθαρά ποδοσφαιρικά.
Πλέον, οι της Ανόρθωσης πέρασαν στο επόμενο στάδιο. Ξεκίνησε κανονικά η εγγραφή των νεοφερμένων στην ΚΟΠ και η "Κυρία" συνεχίζει απρόσκοπτα την προετοιμασία της.
Σύμφωνα λοιπόν με τη σχετική ενημέρωση από την Ομοσπονδία, η αρχή έγινε με τους Γιώργο Παυλίδη, Thandi Simranjit Singh, Φάνο Κατελάρη και Κωνσταντίνο Παναγή, ενώ ζητήθηκαν τα πιστοποιητικά για τους Stefan Vukic, Luis Marques Almeira Vieira Silva, Gabriel Vinicious De Oliveira Furtado, Lovre Rogic, Juan Pablo Ramirez Velasquez, Tobias Schattin, Yoell Van Nieff, Clifford Aboague και Richard Alexander Birkheun Rodriques.
Προέχει η…επιβίωση του κλαμπ σε οικονομικό επίπεδο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα είναι ανταγωνιστική η ομάδα. Οι προσθήκες έγιναν με γνώμονα η Ανόρθωση να βάλει τις βάσεις σιγά-σιγά για επιστροφή στα…θέλω της διοίκησης και των οπαδών της.
