Η Ανόρθωση αύριο θα δώσει το τελευταίο της φιλικό με τον Σπάρτακο και ο προπονητής της, Χοακίν Γκόμεθ προσπαθεί να βρει το σύστημα που θα βοηθήσει την ομάδα του να αποδίδει καλύτερα τόσο αμυντικά όσο και επιθετικά.
Να βρει δηλαδή μία ισορροπία και όπως τόνισε μετά το ματς με το ΑΠΟΕΛ ο κόουτς να μην επηρεάζεται η ομάδα όταν γίνονται οι αλλαγές.
Η Ανόρθωση έχει πλέον πάρα πολλούς νέους παίκτες και είναι δύσκολο να είναι τόσο γρήγορα έτοιμη αλλά αυτό που ευελπιστούν στο τεχνικό τιμ είναι πως στην πρεμιέρα με την Ομόνοια Αραδίππου σε 8 βράδια θα βρεθεί ο τρόπος η ομάδα να πάρει τους τρεις βαθμούς
Εξάλλου είναι γνωστό πως αυτή η χρονιά ξεκινάει με πολλές δυσκολίες και ας μην ξεχνάμε ότι η "Κυρία" ξεκίνησε προετοιμασία και δεν ήταν βέβαιο ότι αυτοί που ξεκίνησαν προπονήσεις θα ήταν και αυτοί που θα αγωνίζονταν..
Υπάρχουν στιγμές που το αγωνιστικό δυστυχώς περνάει σε δεύτερη μοίρα για την Ανόρθωση. Όταν όλα όσα δεν αφορούν το αγωνιστικό ξεκαθαρίσουν θετικά αυτό θα αντανακλάται και στο γήπεδο…
