Πως σχολίασαν την πρεμιέρα της Ανόρθωσης στο νέο πρωτάθλημα και γενικότερα τι περιμένει φέτος την "Κυρία", οι παρουσιαστές της εκπομπής Θωμάς Φραντζής-Στέλιος Αναστασίου και ο πρώην αμυντικός της Κωνσταντίνος Σωτηρίου...
"Η Ανόρθωση μας προετοίμασε από τα φιλικά ότι θα είναι δύσκολη η χρονιά της...Έχει χάσει την αίγλη της λόγω οικονομικού", τόνισε ο Θωμάς Φραντζής.
"Δεν είχαν την άνεση του χρόνου, έπρεπε να γίνουν σχεδόν όλες οι μεταγραφές αρχές της μεταγραφικής περιόδου. Έχει όμως τον κόσμο, έχει τη φανέλα", ανέφερε ο Στέλιος Αναστασίου.
"Ξεκίνησε νωρίς η μουρμούρα στην Ανόρθωση, έχουν κάποια πίεση από τα φιλικά. Άλλαξαν και το σύστημα...Μακάρι να βρει τα πόδια της η Ανόρθωση. Κάποιες μεγάλες ομάδες κατάντησαν να παλεύουν για την 6αδα", σχολίασε ο Κωνσταντίνος Σωτηρίου.
Δείτε αναλυτικά από το 28.04 τι λέχθηκε στο SUPER MONDAY για την Ανόρθωση:
