Συζήτηση στο SUPER MONDAY για την Ανόρθωση

Συζήτηση στο SUPER MONDAY για την Ανόρθωση

Πως σχολίασαν την πρεμιέρα της Ανόρθωσης στο νέο πρωτάθλημα και γενικότερα τι περιμένει φέτος την "Κυρία", οι παρουσιαστές της εκπομπής Θωμάς Φραντζής-Στέλιος Αναστασίου και ο πρώην αμυντικός της Κωνσταντίνος Σωτηρίου...

enter " "

"Η Ανόρθωση μας προετοίμασε από τα φιλικά ότι θα είναι δύσκολη η χρονιά της...Έχει χάσει την αίγλη της λόγω οικονομικού", τόνισε ο Θωμάς Φραντζής.

"Δεν είχαν την άνεση του χρόνου, έπρεπε να γίνουν σχεδόν όλες οι μεταγραφές αρχές της μεταγραφικής περιόδου. Έχει όμως τον κόσμο, έχει τη φανέλα", ανέφερε ο Στέλιος Αναστασίου.

"Ξεκίνησε νωρίς η μουρμούρα στην Ανόρθωση, έχουν κάποια πίεση από τα φιλικά. Άλλαξαν και το σύστημα...Μακάρι να βρει τα πόδια της η Ανόρθωση. Κάποιες μεγάλες ομάδες κατάντησαν να παλεύουν για την 6αδα", σχολίασε ο Κωνσταντίνος Σωτηρίου.

Δείτε αναλυτικά από το 28.04 τι λέχθηκε στο SUPER MONDAY για την Ανόρθωση:

enter " "