Τιμούρ στο "Δάσος"

Τιμούρ στο "Δάσος"

Πρώτη έξοδος... για τον Τιμούρ Κετσπάγια μετά την επιστροφή του, στην Ανόρθωση. Η "Κυρία" στις 19:00 (Live Kerkida.net) αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον Εθνικό Άχνας στα πλαίσια της 4ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος.

Ο Γεωργιανός τεχνικός πηγαίνει πιο έτοιμος και διαβασμένος, σε σχέση με τον περασμένο αγώνα κόντρα στην ΑΕΚ όπου ανέλαβε να κοουτσάρει με μόλις μερικές προπονήσεις στο "Αντώνης Καράς".

Ο στόχος για τον Τιμούρ είναι η ομάδα του να παρουσιαστεί έτοιμη, έχοντας καλή εικόνα και διάρκεια στο παιχνίδι της ώστε να κυνηγήσει το "διπλό" το οποίο αν έρθει θα είναι και το πρώτο τρίποντο της σεζόν. 

dd

ee