"Την τελική απόφαση θα έπρεπε να την πάρει ο διαιτητής"

"Την τελική απόφαση θα έπρεπε να την πάρει ο διαιτητής"

ΔΥΟ φάσεις του αγώνα Ανόρθωση-Ομόνοια σχολίασε στο Super Monday ο Ηρακλής Τσίκινης.

sds

1ο λεπτό το γκολ Ομόνοιας αν σωστά μέτρησε.

Είναι μία φάση που με απασχόλησε πάρα πολύ. Το θέμα είναι αν ο Μασούρας που ήταν πιο μπροστά επηρέαζε-συμμετοχή την φάση. Ο Μαέ έρχεται καθαρά από πίσω. Η δική μου εκτίμηση είναι πως από τη στιγμή που ο Μασούρας πάει στην μπάλα είναι στην κρίση του διαιτητή αν επηρεάζει την φάση. Για μένα υπάρχει επηρεασμός. Όμως δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι λάθος. Θα έπρεπε να τον στείλει στο onfield review. Την τελική απόφαση θα έπρεπε να την πάρει ο διαιτητής, αυτός έπρεπε να κρίνει, όχι ο βαρίστας.

47' Πέναλτι για την Ομόνοια

Πολύ σωστά δόθηκε. Ο Τάντι να ανατρέπει με το χέρι τον Σεμέδο.

Δείτε το βίντεο της εκπομπής #5 SUPER MONDAY:

enter " "