Ανακοίνωση απ' τον ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ ΑΠΟΕΛ, ενόψει των αγώνων σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ...
"Άλλο ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο ΑΠΟΕΛ! Το Σάββατο μαζευόμαστε από νωρίς στον Σύνδεσμο και κατευθυνόμαστε μαζικά στο γήπεδο για τον αγώνα κόντρα στον Εθνικό.
Συνεχίζουμε την Κυριακή, όπου το καλαθοσφαιρικό τμήμα μας, μετά τη νίκη στη Λεμεσό απέναντι στα ****** την προηγούμενη αγωνιστική, αγωνίζεται κόντρα στον Κεραυνό στις 5:00. Πάμε να κάνουμε το Λευκόθεο καμίνι και να πάρουμε τη νίκη με το έτσι και το θέλω.
ΚΑΙ ΘΟΛΩΝΩ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ
ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΕ ΔΩ!"
*Αφαιρέθηκε μια λέξη για νομικούς λόγους.