Το ΑΠΟΕΛ ενημέρωσε πως τα εισιτήρια για το ντέρμπι με την Ομόνοια εξαντλήθηκαν. Αναμενόμενο sold out στην φιλοξενούμενη εξέδρα.
Ενημερώνουμε ότι έχουν εξαντληθεί όλα τα διαθέσιμα εισιτήρια στην κερκίδα των φιλοξενούμενων, για τον αγώνα Ομόνοια - ΑΠΟΕΛ (09/11-19:00).#APOELFC #OMOvAPO pic.twitter.com/2yBgAsDmD0
— APOEL FC (@apoelfcofficial) November 6, 2025