ΑΠΟΕΛίστες για φούτσαλ και...Ύψωνα

ΑΠΟΕΛίστες για φούτσαλ και...Ύψωνα

Βίντεο από την εντυπωσιακή τους παρουσία στον αγώνα φούτσαλ και κάλεσμα για το ματς με τον Ύψωνα από τους οργανωμένους οπαδούς του ΑΠΟΕΛ.

Η μαζική παρουσία και ο παλμός στο κλειστό χθες θύμισε άλλες εποχές. Το Λευκόθεο ήταν καμίνι και έτσι πρέπει να είναι για τα επόμενα παιχνίδια των φουτσαλιστών μας. Παρά την ήττα, που ήρθε από ατομικά λάθη, εννοείται πως η στήριξη μας στους μάγκες μας θα παραμείνει αναλλοίωτη.Αύριο είναι η σειρά της Νότιας να νοιώσει ξανά τους Πορτοκαλί. Μαζευόμαστε από νωρίς στο Σύνδεσμο και όλοι μαζί οδηγούμαστε στο πέταλο μας. ΕΙΣΑΙ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΒΑΡΙΑ