Ανάρτηση από τον Κωνσταντίνο Λαΐφη, μέσα από την οποία στέλνει το δικό του αρχηγικό... μήνυμα!
"Κανένας ποδοσφαιριστής του ΑΠΟΕΛ δεν μπαίνει στον αγωνιστικό χώρο, με άλλο σκοπό πέραν του να δώσει το 100% των δυνάμεων του, για να κερδίσει η ομάδα του. Στους τελευταίους αγώνες παρουσιαστήκαμε κατώτεροι και των δυνατοτήτων μας και των προσδοκιών του κόσμου μας. Ζούμε και παλεύουμε ως ομάδα και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Η υπόσχεση που μπορώ να δώσω ως αρχηγός του ΑΠΟΕΛ είναι ότι από τον επόμενο αγώνα με τον Άρη, πρέπει και θα δώσουμε τα πάντα για τους 3 βαθμούς. Εμείς στον αγωνιστικό χώρο και ο κόσμος στις κερκίδες. Αυτός είναι ο δρόμος, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο."

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Λεωνίδα Κονομή: