(ΒΙΝΤΕΟ Kerkida) Λαΐφης: "Δεν ήμασταν καλοί - Ήταν μία ωραία ασίστ!"

(ΒΙΝΤΕΟ Kerkida) Λαΐφης: "Δεν ήμασταν καλοί - Ήταν μία ωραία ασίστ!"

Στην κάμερα του Kerkida.net και τη Σοφία Ξιφαρά μίλησε ο Κωνσταντίνος Λαΐφης μετά το ισόπαλο "αιώνιο" ντέρμπι. "Μετά από τέτοια εμφάνιση, πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με τον βαθμό. Το σημαντικό είναι να παίρνει βαθμούς η ομάδα", ανέφερε ανάμεσα σε άλλα ο αρχηγός του ΑΠΟΕΛ. Δείτε επίσης τι είπε και για την υπέροχη ασίστ που μοίρασε στο Διαμαντάκο και τον κόσμο της ομάδας...

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Την αρθρογραφία για τους αγώνες της 10ης αγωνιστικής προσφέρει η επιχείρηση Nicos Evagorou & Son LTD.