Στην κάμερα του Kerkida.net και τη Σοφία Ξιφαρά μίλησε ο Κωνσταντίνος Λαΐφης μετά το ισόπαλο "αιώνιο" ντέρμπι. "Μετά από τέτοια εμφάνιση, πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με τον βαθμό. Το σημαντικό είναι να παίρνει βαθμούς η ομάδα", ανέφερε ανάμεσα σε άλλα ο αρχηγός του ΑΠΟΕΛ. Δείτε επίσης τι είπε και για την υπέροχη ασίστ που μοίρασε στο Διαμαντάκο και τον κόσμο της ομάδας...

