Ο Ντάνιελ Μαντσίνι μετά το δεύτερο του παιχνίδι με το ΑΠΟΕΛ και την πρόκριση με 3-2 επί της ΕΝΠ, μίλησε στα ΜΜΕ. Μεταξύ άλλων είπε...
"Πολύ χαρούμενος, θέλαμε να προκριθούμε. Τώρα είναι πιο εύκολο να σκεφτούμε τα επόμενα παιχνίδια."
"Μεγάλος σύλλογος το ΑΠΟΕΛ, θέλω να αγωνίζομαι και να πάρω τίτλους."
"Νομίζω το ποδόσφαιρο είναι το ίδιο παντού."
"Οι φιλοδοξίες μου με το ΑΠΟΕΛ είναι κατακτήσω τίτλους."
"Το πιο σημαντικό είναι να βλέπουμε παιχνίδι με παιχνίδι."
"Η κατάκτηση του κυπέλλου είναι ένας από τους στόχους μας."
Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Χρίστο Χαραλάμπους: