(Βίντεο Kerkida) Τομάς: "Πολύ δύσκολο παιχνίδι - Έπρεπε να ήμασταν καλύτεροι"

(Βίντεο Kerkida) Τομάς: "Πολύ δύσκολο παιχνίδι - Έπρεπε να ήμασταν καλύτεροι"

Δηλώσεις στην κάμερα του Kerkida.net και στη Σοφία Ξιφαρά παραχώρησε ο Ματίας Τομάς. Ο άσος του ΑΠΟΕΛ, μετά το τέλος του "αιώνιου" μίλησε για το παιχνίδι. Μερικά από όσα είπε...

"Ήταν πολύ δύσκολο παιχνίδι, στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλοί στο δεύτερο έπρεπε να ήμασταν καλύτεροι. Πήραμε τον βαθμό". 

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Δείτε το βίντεο: