Στο kerkida.net και στην Σοφία Ξιφαρά μίλησαν Nanu και Dalcio για το ντέρμπι με την Ομόνοια:
Nanu: "Νιώθω καλά, έχω αυτοπεποίθηση για αυτό το παιχνίδι, ξέρω ότι είναι δύσκολο, αλλά είναι μία ευκαιρία για εμάς. Φυσικά, είμαστε έτοιμοι για αυτό το μεγάλο παιχνίδι.
Dalcio: "Είναι τα πάντα αυτό το παιχνίδι. Το τέλειο παιχνίδι. Ο Νάνου δεν ξέρει, εγώ ξέρω καλύτερα από αυτόν και θα είμαι έτοιμος για το παιχνίδι".