(Βίντεο) Στόλισαν την πλατεία του Ζλάτιμπορ και έβαλαν τον ύμνο του ΑΠΟΕΛ

(Βίντεο) Στόλισαν την πλατεία του Ζλάτιμπορ και έβαλαν τον ύμνο του ΑΠΟΕΛ

Με ένα ξεχωριστό τρόπο αποχαιρέτησαν το ΑΠΟΕΛ από το Ζλάτιμπορ. Στόλισαν την πλατεία με τον ύμνο και το έμβλημα των «γαλαζοκίτρινων»: 

 

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

"Απόψε η αποστολή του ΑΠΟΕΛ, αποχαιρετά το Zlatibor. Ευχαριστούμε θερμά για την φιλοξενία τόσο το @hotel_zlatibor όσο και την πόλη, που στόλισε σήμερα την πλατεία, με τον ύμνο και το έμβλημα του ΑΠΟΕΛ. Довиђења, Златиборе! #APOELFC #monoAPOEL"