"Βρεθήκαμε ξανά εκεί για να βροντοφωνάξουμε το μήνυμα της ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ"

"Βρεθήκαμε ξανά εκεί για να βροντοφωνάξουμε το μήνυμα της ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ"

Μήνυμα από τους οργανωμένους του ΑΠΟΕΛ για την χθεσινή αντικατοχική πορεία...

Αναλυτικά:

"Ηχηρή παρουσία έδωσε για ακόμη μία χρονιά ο Σύνδεσμος μας στην Αντικατοχική πορεία διατυμπανίζοντας πως εμείς δεν συμβιβαζόμαστε και δεν υποχωρούμε μπροστά σε κανένα κατακτητή. Βρεθήκαμε ξανά εκεί για να βροντοφωνάξουμε το μήνυμα της ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ και της ΕΝΩΣΙΣ όπως μας επιβάλει η ιστορία μας και θα το πράττουμε για όσα χρόνια χρειαστεί.

ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΕΝΩΤΙΚΟΙ
ΟΤΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΙΜΑ – ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΙΜΑ
ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ Α.Π.Ο.Ε.Λ"