«Δημόσιος» διάλογος για εμπάργκο και μεταγραφές

«Δημόσιος» διάλογος για εμπάργκο και μεταγραφές

Στα δύο τελευταία παιχνίδια με ΕΝΠ και ΑΠΕΑ και παρά το ότι το ΑΠΟΕΛ πήρε το ζητούμενο που ήταν οι δύο νίκες, φαίνεται να εξελίσσεται και ένας…δημόσιος διάλογος μεταξύ του προπονητή και της διοίκησης

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Τον διάλογο τον άνοιξε σαφώς ο Γκαρσία που δεν συνηθίζει να κρύβει τα… αισθήματα του και κυρίως τις επιθυμίες του. Η απάντηση από πλευράς διοίκησης ήρθε μέσα από τις δηλώσεις του Πρόδρομου Πετρίδη όπου ανέφερε ότι το εμπάργκο θα αρθεί και η διοίκηση θα ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του προπονητή

Ο Γκαρσία επανηλθε χθες κυρίως για να τονίσει ότι οι 4 μεταγραφές είναι απαραίτητες και μάλιστα επισήμανε για πρώτη φορά και που θέλει να προσθέσει παίκτες. Δηλαδή δύο παίκτες στα άκρα της επίθεσης, ένα «6ρι» και έναν κεντρικό αμυντικό

Τώρα αν η διοίκηση καταφέρει τελικά να αποσύρει τα απαγορευτικά μεταγραφών είναι το ένα ερώτημα. Το δεύτερο είναι αν θα προχωρήσει σε 4 μεταγραφές ή σε λιγότερες. Η διοίκηση ανέφερε ότι τα εμπάργκο θα πληρωθούν εντός της βδομάδας. Αναμένεται λοιπόν μέχρι και την Κυριακή αυτό να ξεκαθαρίσει.

kerkida.net team