Ανάρτηση από τους Πορτοκαλί για την διπλή... αποστολή που έχουν το απόγευμα της Κυριακής (19/10). Πρώτα Λευκόθεο για το ΑΠΟΕΛ-ΑΕΚ (16:30) στο μπάσκετ και μετά ΓΣΠ για το ΑΠΟΕΛ-Ολυμπιακός (19:00).
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
"Σήμερα είναι η μέρα του ΘΡΥΛΟΥ και το ζέσταμα έχει ήδη αρχίσει στο Σύνδεσμο. Συνεχίζουμε με τα τσιμέντα του Λευκόθεου στις 4:30. Στη συνέχεια οδηγούμαστε με μαζική πορεία στο ΓΣΠ για το καθιερωμένο πάρτι στο Νότιο πέταλο. Κάνουμε κόλαση τις δύο μας έδρες και στηρίζουμε πιο αρρωστημένα από ποτέ.
ΘΡΥΛΕ ΕΙΜΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ"