«Έβγαλε τη μάσκα, αν ήταν διαιτητής θα απέβαλε τον εαυτό του!»

«Έβγαλε τη μάσκα, αν ήταν διαιτητής θα απέβαλε τον εαυτό του!»

Τοποθέτηση από τον Νεκτάριο Πετεβίνο στη Cytavision. Σχολιάσε την φάση με το πέναλτι κατά την οποία δεν αποβλήθηκε ο Μπαλόγκουν. Ανέφερε το εξής "Ο ποδοσφαιριστής έβγαλε την μάσκα που φορούσε και αποχώρησε. Αν ήταν διαιτητής θα απέβαλε τον εαυτό του"!

Αποκλειστική δήλωση Χάρη Φωτίου στο kerkida.net: "Ευχαριστούμε τον κόσμο που έμεινε ψύχραιμος, ο νοών νοείτω"

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet