Είχαν παλμό και ήταν... ο 12ος

Είχαν παλμό και ήταν... ο 12ος

Για ένα ακόμη παιχνίδι του ΑΠΟΕΛ, ο κόσμος είχε παλμό και ήταν ο... 12ος παίκτης. Στο εκτός έδρας ντέρμπι με την ΑΕΚ, οι ΑΠΟΕΛίστες βοήθησαν αφάνταστα τους ποδοσφαιριστές τους. Οι παίκτες ένιωσαν την στήριξη, γι' αυτό και κατευθύνθηκαν προς το μέρος τους και τους χειροκρότησαν, μετά το τέλος (ΚΛΙΚ ΕΔΩ). Σημαντικός ο βαθμός σε ένα εκτός έδρας ντέρμπι, απέναντι σε μια ομάδα που πέρσι έχασε τέσσερις φορές...

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY #8 με Νίκο Νικολάου: