"Είναι αλήθεια για το Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ...έχει κάτι παραπάνω"

"Είναι αλήθεια για το Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ...έχει κάτι παραπάνω"

Είχε ενδιαφέρον η συζήτηση στο SUPER MONDAY με το Βέσκο Μιχαΐλοβιτς για το κορυφαίο ντέρμπι του κυπριακού ποδοσφαίρου που είναι διαχρονικά το Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ, ΑΠΟΕΛ-Ομόνοια. Δείτε στο ΒΙΝΤΕΟ τι λέχθηκε με αφορμή λοιπόν και τη μεγάλη "μάχη" που έδωσαν το βράδυ της Κυριακής...Ο παλαίμαχος άσος (και νυν κόουτς) που τίμησε τη φανέλα και των δύο ομάδων, συμφώνησε με το Θωμά Φραντζή που εξέφρασε την άποψη ότι το ντέρμπι "αιωνίων" έχει κάτι παραπάνω από τα υπόλοιπα.

 

enter " "