Ο ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ ΑΠΟΕΛ με ανάρτηση στα social media αναφέρεται στην επιτυχημένη διεξαγωγή του Fan Day...
Αναλυτικά:
"Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες το Fan Day του Συνδέσμου, που είχε ως σκοπό την ενίσχυση της προσπάθειας ανέγερσης του Σωματείου. Ευχαριστούμε τον κόσμο που παρευρέθηκε και στήριξε την προσπάθεια μας για να ξανακτίσουμε το σπίτι μας. Αρκετοί ήταν αυτοί που πρόσφεραν σημαντικά ποσά ως εισφορές για την ανέγερση του Σωματείου μας και τους ευχαριστούμε από καρδιάς.
Θερμές ευχαριστίες και στους Παλαίμαχους που συμμετείχαν στον αγώνα. Αξιοσημείωτο είναι πως αν και αυτοί οι Θρύλοι έχουν μεγαλουργήσει στην καριέρα τους με το έμβλημα της Ομάδας μας, τα βρήκαν σκούρα απέναντι στους μπαλαδόρους του Συνδέσμου και το παιχνίδι τελείωσε 6-3 υπέρ του Συνδέσμου".