Για πρώτη φορά, χωρίς τους 3 αρχηγούς

Για πρώτη φορά, χωρίς τους 3 αρχηγούς

Αν κάποιος μετά την έναρξη της σεζόν και την πολύ καλή εκκίνηση του ΑΠΟΕΛ, επέλεγε τρεις ποδοσφαιριστές για να αφαιρέσει από το ρόστερ έτσι ώστε να μειώσει την δυναμική της ομάδας, η απάντηση θα ήταν εύκολη. Σωτηρίου, Λαίφης, Σταφυλίδης

Ο πρώτος σκόρερ, ο καλύτερος αμυντικός και ο πρώτος σε ασίστ. Δεν μπορεί δηλαδή να είναι χειρότερα τα πράγματα από το όταν αφαιρέσεις από μια ενδεκάδα αυτή την ποιότητα

Το ΑΠΟΕΛ θα πρέπει να μάθει για πρώτη φορά, να αγωνίζεται χωρίς κανέναν από τους τρεις αρχηγούς του. Τους ποδοσφαιριστές που επέλεξε ο Γκαρσία για να δώσει το περιβραχιόνιο διαβλέποντας την προσωπικότητα και την ποιότητα τους. Το ποια θα είναι η αγωνιστική εικόνα της ομάδας στα επόμενα παιχνίδια και αν υπάρχουν άλλοι που θα αναλάβουν το βάρος της ηγεσίας, θα το μάθουμε λίαν συντόμως.