Γκαρσία: "Πραγματικό ντέρμπι, ευχαριστημένος για την προσπάθεια και την θέληση"

Γκαρσία: "Πραγματικό ντέρμπι, ευχαριστημένος για την προσπάθεια και την θέληση"

Η διάσκεψη Τύπου του Πάμπλο Γκαρσία μετά το 2-2 με την Ομόνοια...

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Για το ντέρμπι... Ένα μεγάλο ματς πραγματικό ντέρμπι. Δεν τα βάλαμε κάτω παρά το γεγονός πως ήμασταν πίσω στο σκορ. Δείξαμε θέληση, το παλέψαμε και βρήκαμε δεύτερο τέρμα. Εμείς κοιτάμε μπροστά συνεχίζουμε την σκληρή δουλειά και βλέπουμε μπροστά.

Για το 2-2 στο τελευταίο λεπτό... Η ομάδα πρέπει να δείτε πώς έτρεξε πάλεψε πάρα το γεγονός πως δεν ήταν κάποιοι παίκτες στο 100%. Μην ξεχνάτε πως παίξαμε κόντρα σε μια ομάδα που έχει κορμό από την περσινή σεζόν βρίσκεται στα ψηλά της βαθμολογίας και είναι λογικό να κάνουμε κάποια λάθη ιδιαίτερα σε ένα τέτοιο ματς.

Πόσο σημαντικό είναι ενόψει συνέχειας αυτός ο βαθμός και η αντίδραση; Σίγουρα είναι σημαντική η αντίδραση. Εγώ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με όσα είδα. Όχι κατ' ανάγκη για το Χ αλλά για την προσπάθεια και την θέληση που έδειξε η ομάδα μέχρι το φινάλε.

Ένα σχόλιο για το πρώτο του ντέρμπι στην Κύπρο; Σίγουρα είναι ένα μεγάλο ματς και μας αρέσουν αυτά σε όλους τους παίκτες πιστεύω. Εμείς βλέπουμε μπροστά και θέλουμε να παλεύουμε έτσι σε όλα τα ματς

Για Αμπάνια: "Έτοιμος Ιανουάριο αρχίζει τώρα δουλειά περισσότερη"

ee