Ο Πάμπλο Γκαρσία, μετά το τέλος του αγώνα και τη νίκη επί της ΕΝΠ ανέφερε στην δημοσιογραφική διάσκεψη:
"Μας έλειπε το 2ο γκολ που θα έφερνε την ηρεμία. Ο αντίπαλος δουλεύει καλά τις στατικές φάσεις, εκεί δυσκολευτήκαμε. Θέλαμε τους τρεις βαθμούς, η ομάδα έκανε καλό παιχνίδι, έκανε αυτό που έπρεπε και συνεχίζουμε".
Για το πρόβλημα στα στημένα: "Μπορεί να είναι επειδή το κάνει καλά ο αντίπαλος. Είχε ψηλούς παίκτες, δεν είναι ότι εμείς δεν είμαστε καλά σε αυτό το κομμάτι. Είμαι ευχαριστημένος".
Για τον κόσμο: "Είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Προσπαθούμε να κάνουμε δουλειά, να είμαστε επαγγελματίες. Ευχαριστώ όλο τον κόσμο".

