Χάρης/"Στέλνω μήνυμα πως ο αυτοκράτορας επέστρεψε"

Χάρης/"Στέλνω μήνυμα πως ο αυτοκράτορας επέστρεψε"

Aνάρτηση-τοποθέτηση από τον Υπεύθυνο του τμήματος φούτσαλ του πρωτοπόρου ΑΠΟΕΛ Χάρη Βασιλείου.

Αποφασίσαμε να επαναφέρουμε ένα τμήμα το οποίο ήταν κλειστό πέρσι , όταν οι περισσότερες ομάδες είχαν ήδη συμπληρωμένο το ρόστερ και υπήρχαν ελάχιστοι διαθέσιμοι φουτσαλιστες .Επενδύσαμε για το καλό του αθλήματος .Παίρνουμε κόσμο στα γήπεδα !

Αλλά φαίνεται σε «κάποιους» δεν αρέσει να βλέπουν το ΑΠΟΕΛ στην κορυφή .Κάποιοι προτιμούν τα άδεια γήπεδα , φτάνει να μην πρωταγωνιστεί το ΑΠΟΕΛ !Προς τους προέδρους των ομάδων που κατά τα άλλα θέλουν το καλό αθλήματος και που διαμαρτυρήθηκαν για την παρουσία των οπαδών μας στον εκτός έδρας αγώνα με την Ένωση Νέων Λατσιών θα ήθελα να μεταβιβάσω ένα μήνυμα: Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ!

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

(ΒΙΝΤΕΟ Kerkida) Το "Μελκονιάν" έγινε...Λευκόθεο από τους πορτοκαλί!