Η ιστορία του Ολαγίνκα

Η ιστορία του Ολαγίνκα

Ο Άρης Κυριακού μέσα από την εκπομπή "Στην Κερκίδα", μας ενημερώνει... για τον Πίτερ Ολαγίνκα πως είχε αγωνιστεί ξανά στο νησί μας. Συγκεκριμένα ο Νιγηριανός είχε μια δικαστική διαμάχη και για να μην σταματήσει να παίζει ποδόσφαιρο, αγωνίστηκε για ένα χρόνο (13/14) στα κατεχόμενα (πρωτάθλημα μη αναγνωρισμένο στην ΦΙΦΑ). Επέστρεψε στην Κύπρο τον Φεβρουάριο του 2026 για λογαριασμό του ΑΠΟΕΛ. Το "Στην Κερκίδα" φέρνει κοντά σας η Eurobank. Σε κάθε μπροστά.

@kerkida.net

Όταν ο Ολαγίνκα είχε παίξει στην Κύπρο #toixeres #stinkerkida #foryou #tiktoktrending #foryow #soccertikok #uefa #fifa #fy

♬ Excited Llama - DJ BAI