Η ΣΩΣΤΗ ανάγνωση είναι απλή... (ΟΜΑΔΑ και ΡΕΦ)

Η ΣΩΣΤΗ ανάγνωση είναι απλή... (ΟΜΑΔΑ και ΡΕΦ)

Ασταμάτητες οι συζητήσεις και η ένταση ανάμεσα στους ΑΠΟΕΛίστες μετά το... κάζο και το "Χ" με τον Ύψωνα. Μέσα στο ΓΣΠ απώλεια, μετά μάλιστα τη σημαντική νίκη πάνω στον ισχυρό Άρη, είναι λογικό να φέρει φωνές, αντιδράσεις, απόδοση ευθυνών κλπ κλπ.

Ας μιλήσουμε με ευθύτητα και επί της ουσίας. ΠΡΩΤΟ... Το ΑΠΟΕΛ όπως εμφανίστηκε απόψε δεν πάει πουθενά. Με τέτοια χλωμή εμφάνιση και χωρίς ένταση (κάτι που είπε και ο Γκαρσία) οι γαλαζοκίτρινοι δεν μπορούν να ελπίζουν σε διάκριση.

ΔΕΥΤΕΡΟ... ΝΑΙ ο συγκεκριμένος διαιτητής είναι ακατάλληλος και επικίνδυνος. Και για την ακαταλληλότητα του ρωτήστε παράγοντες όλων των ομάδων. Το γεγονός ότι το ΑΠΟΕΛ δεν κέρδισε δεν σημαίνει κιόλας πως αποκλειστικά υπεύθυνος ήταν ο Φωτίου ο οποίος παρεπιπτόντως 100% αδίκησε τον Λαίφη δείχνοντας του την πρώτη κίτρινη, γιατί κόσμια διαμαρτυρήθηκε για τα 5 μόνο λεπτά της καθυστέρησης. 

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

kerkida.net team