Λέτε να το εφαρμόσει από την αρχή;

Λέτε να το εφαρμόσει από την αρχή;

Στα πολύ δύσκολα, των αγώνων που το ΑΠΟΕΛ βρέθηκε πίσω στο σκορ, ο Γκαρσία εφάρμοζε πάντα την ίδια πολιτική. Αλλαγή του επιθετικού συστήματος σε 4-4-2

Αυτό, ειδικά με Ολυμπιακό και Ομόνοια έφερε αποτελέσματα αφού η ομάδα του έγινε επιθετικά πολύ πιο απαιτητική και κατάφερε στο τέλος, να πάρει βαθμολογικό κέρδος εκεί που η εξέλιξη του αγώνα έδειχνε το αντίθετο. 

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Αυτό το αγωνιστικό πλάνο με τους δύο επιθετικούς, κάνει το ΑΠΟΕΛ αρκετά πιο επικίνδυνο. Όμως μέχρι στιγμής δεν το έχουμε δει να εφαρμόζεται από την αρχή ενός αγώνα. Δεν είδαμε δηλαδή ενδεκάδα με δύο καθαρόαιμους κεντρικούς επιθετικούς. Είναι σαφώς ένα ενδεχόμενο που δεν αποκλείεται να δούμε στο εγγύς μέλλον.

kerkida.net team