Ωραίες εικόνες από το ΓΣΠ, 80 λεπτά πριν από τη σέντρα στο ντέρμπι...Παίκτες της Ομόνοιας και του ΑΠΟΕΛ, τα είπαν σε εξαιρετικό κλίμα.
Ωραίες εικόνες από το ΓΣΠ, 80 λεπτά πριν από τη σέντρα στο ντέρμπι...Παίκτες της Ομόνοιας και του ΑΠΟΕΛ, τα είπαν σε εξαιρετικό κλίμα.