"Με τον ΑΠΟΕΛ στο Conference League, στόχος θα ήταν τα ημιτελικά"

"Με τον ΑΠΟΕΛ στο Conference League, στόχος θα ήταν τα ημιτελικά"

Καλεσμένος στην εκπομπή "BIG 4 By Betsson" του SPORT24 ήταν ο πρώην προπονητής του ΑΠΟΕΛ, Γιώργος Δώνης. Μεταξύ άλλων τόνισε πως τον καιρό που ήταν αυτός στους "γαλαζοκίτρινους" αν υπήρχε Conference League, ο στόχος θα ήταν τα ημιτελικά του θεσμού.

"Αν ήμουν εγώ προπονητής του ΑΠΟΕΛ και είχε Conference League εκείνα τα χρόνια, θα έλεγα ότι θα έπρεπε να μπούμε στην τετράδα."

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Πάρη Ανδρέου: