Μένει με ΠΕΝΤΕ strikers 

Μένει με ΠΕΝΤΕ strikers 

Βρισκόμαστε στην τελευταία μέρα των μεταγραφών και όπως όλα δείχνουν δεν θα προκύψει νέα προσθήκη στο ΑΠΟΕΛ αλλά και μόνο μια αποχώρηση. Αυτή του Μπα.

Για το θέμα του Ντράζιτς τα δεδομένα είναι τα εξής: Απο την στιγμή που δεν υπάρχει κάποια ομάδα που να μπορεί να καλύψει το συμβόλαιο του και ταυτόχρονα να θέλει και ο ίδιος να αποχωρήσει τότε το ΑΠΟΕΛ (με αυτά) θα προχωρήσει έχοντας στο ρόστερ του 5 strikers.

Τους Σωτηρίου, Κούτσακο, Διαμαντάκο, Ντράζιτς και Ατάιντε.

Το πως θα τύχουν διαχείρισης αυτοί οι πέντε ποδοσφαιριστές είναι κάτι που πάει πλέον στα χέρια και τις αποφάσεις του Πάμπλο Γκαρσία.

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Πάντως αν τα δεδομένα δεν αλλάξουν μέσω κάποιας χώρας με ανοικτό μεταγραφικό παράθυρο (στην Ελλάδα κλείνει στις 12/09 και στην Σερβία στις 17/09) τότε θα ενισχυθεί και το σενάριο που θέλει τον Γκαρσία να σκέφτεται και ένα άλλο σχηματισμό, αυτό με 2 επιθετικούς κορυφής και τριάδα στην άμυνα. 

δφδφσ

kerkida.net team