Δηλώσεις του Βίτορ Μιρ στην κάμερα του kerkida.net μετά το τέλος του αγώνα με την ΑΕΛ και τη νίκη με 3-2 για το ΑΠΟΕΛ.
"Σημαντικό παιχνίδι, θέλαμε τη νίκη για να είμαστε στα πλέι-οφ. Πήραμε τη νίκη και τους τρεις βαθμούς. Πάντα θέλουμε τους τρεις βαθμούς. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά και να κερδίσουμε το πρωτάθλημα."
Για τον κόσμο: "Θέλουμε τον κόσμο πάντα, απουσίαζαν σε αυτό το παιχνίδι. Τους θέλουμε στην συνέχεια δίπλα μας, όταν είναι μαζί μας παίζουμε καλύτερα."
Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
