Διαβάστε τις δηλώσεις του προπονητή του ΑΠΟΕΛ, Πάμπλο Γκαρσία στη συνέντευξη τύπου μετά την ισοπαλία με σκορ 1-1 στην έδρα της ΑΕΚ...
Αρχικά ανέφερε:
Κάναμε το πλάνο μας, τρέξαμε πολύ, είχαμε ευκαιρίες, είχαμε δοκάρι με το οποίο μπορούσαμε να κερδίσουμε. Δεχθήκαμε το γκολ κάναμε κάποια λάθη αλλά σε γενικές γραμμές είμαστε ικανοποιημένοι από την εμφάνιση.
Για το ότι δεν ήταν το ίδιο καλοί στο δεύτερο ημίχρονο: Σκόραραν γρήγορα στην επανάληψη και είχαν και την έδρα και αυτό τους έδωσε ψυχολογία. Ο Λαΐφης έπαιξε άρρωστος, ο Διαμαντάκος πρόβλημα στον αστράγαλο. Είμαστε καινούργια ομάδα δεν είναι δικαιολογία αυτό, αλλά από τα λάθη μας μαθαίνουμε.
Για τον τραυματισμό Μάγιερ αν ήταν τράβηγμα: Λέει ότι το πρόλαβε ο ίδιος αλλά ακόμα είναι νωρίς και δεν μπορούμε να ξέρουμε.
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY #8 με Νίκο Νικολάου:

