Στις δηλώσεις που παραχώρησε στο RTRS (ΚΛΙΚ ΕΔΩ) ο Στέφαν Ντράζιτς πέραν απ' την πορεία των Κυπριακών ομάδων στην Ευρώπη, μίλησε και για την ομάδα του, το ΑΠΟΕΛ...
Συγκεκριμένα ανέφερε:
"Η κατάσταση δεν είναι η καλύτερη και γίνεται πολλή δουλειά για να διορθωθούν κάποια λάθη του παρελθόντος. Τα οικονομικά είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Ο προϋπολογισμός μας δεν είναι μεγάλος για αυτή τη σεζόν. Αυτό το καλοκαίρι, ήρθαν και κάποιοι επενδυτές από τη Βραζιλία και θα δούμε τι θα φέρει αυτό. Ελπίζω ότι η κατάσταση θα σταθεροποιηθεί. Το ΑΠΟΕΛ είναι ο σύλλογος με τα περισσότερα τρόπαια στην Κύπρο, έχει πολλούς οπαδούς και οι φιλοδοξίες είναι πάντα μεγάλες. Ο σύλλογος γιορτάζει φέτος τα 100 χρόνια και ως εκ τούτου ένα τρόπαιο είναι απαραίτητο".