Το ΑΠΟΕΛ στην πρώτη αγωνιστική πέρασε το εμπόδιο απέναντι στον Ύψωνα, μία αρκετά καλή ομάδα, την οποία νίκησε με 2-1 στη Λάρνακα. Τώρα οι γαλαζοκίτρινοι θέλουν να πάρουν ξανά τρίποντο στο Τάσος Μάρκου με αντίπαλο την Ένωση. Κανένα ματς δεν είναι εύκολο...
kerkida.net team

