Ώρα 19:15... Έφυγε και πάει Λευκωσία η αποστολή του ΑΠΟΕΛ

Ώρα 19:15... Έφυγε και πάει Λευκωσία η αποστολή του ΑΠΟΕΛ

Στις 19:15 αναχώρησε τελικά η αποστολή του ΑΠΟΕΛ από το "Στέλιος Κυριακίδης". Οι γαλαζοκίτρινοι από τις 18:35 περίπου επιβιβάστηκαν στο λεωφορείο (κλίκ εδώ) και περίμεναν τα νεότερα γύρω από το πότε θα γίνει η αναμέτρηση με την Πάφο.

Τελικά στις 19:15 το λεωφορείο ξεκίνησε με προορισμό τη Λευκωσία.

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet