Το σημερινό επεισόδιο στην εκπομπή "Στην Κερκίδα", με τον Άρη Κυριάκου, μας ταξιδεύει... πίσω στο χρόνο και συγκεκριμένα στις 5 Αυγούστου 2009.
Πριν ακριβώς 16 χρόνια, το ΑΠΟΕΛ δέχθηκε μέσα στο Βελιγράδι μια γλυκιά... ήττα, με 1-0 από την Παρτιζάν. Έχοντας στο πλάι τους 1600 οπαδούς οι "γαλαζοκίτρινοι" πανηγύρισαν την πρόκριση (επικράτησαν 2-0 στον πρώτο αγώνα) για τα πλέι-οφ του Τσάμπιονς Λιγκ.
Δείτε το βίντεο με περιεχόμενο, κατευθείαν από το λογαριασμό του kerkida.net στο Tik Tok!
@kerkida.net Η Πορτοκαλί απόβαση στο Βελιγράδι @apoelofficial ♬ Battle Hymn - Manowar