Ο Παναγιώτης Ζαχαρίου μιλώντας στην εκπομπή SUPER MONDAY για τον προπονητή του ΑΠΟΕΛ, Πάμπλο Γκαρσία, εστίασε στην ηγετική φυσιογνωμία που είχε και σαν παίκτης.
"Ένας ποδοσφαιριστής θέλει να τον εμπνέει ο προπονητής του. Όταν ήμουν μικρός και τον έβλεπα από την τηλεόραση, έβγαζε πυγμή στον αγωνιστικό χώρο, ηγέτης και φαίνεται να το μετέφερε και ως προπονητής".
Δείτε αναλυτικά από το 21.04 στο βίντεο της εκπομπής:

