Οι ποδοσφαιριστές του ΑΠΟΕΛ για 2η συνεχόμενη αγωνιστική θα αγωνιστούν χωρίς στον κόσμο τους. Στη Λεμεσό πήραν τη νίκη με την ΑΕΛ, το ίδιο θέλουν να πράξουν και σήμερα κόντρα στην Ανόρθωση, και από την επόμενη αγωνιστική να έχουν μαζί και τους οπαδούς τους. *Σήμερα έχουν δικαίωμα να παρακολουθήσουν τον αγώνα γυναίκες, παιδιά και συνταξιούχοι.
