"Παλεύουμε για τον ΑΠΟΕΛ"

"Παλεύουμε για τον ΑΠΟΕΛ"

Ανάρτηση από το ΑΠΟΕΛ, μέσα από την οποία στέλνει δυνατό μήνυμα στον κόσμο και κάνει κάλεσμα για το επερχόμενο ντέρμπι με τον Απόλλωνα (29/8).

"Μαζί παλεύουμε, για κάτι μεγαλύτερο από εμάς. Στεκόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον. Παλεύουμε για τον ΑΠΟΕΛ." έγραψαν οι "γαλαζοκίτρινοι".

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by APOEL FC (@apoelfcofficial)

Δείτε το Super Monday (#4 - 2025/2026) με καλεσμένο τον Παναγιώτη Ζαχαρίου:

enter