Παράπονα από τον υπεύθυνο επικοινωνίας του ΑΠΟΕΛ, Νεκτάριο Πετεβίνο, για τους υπεύθυνους στον έλεγχο ντόπινγκ. Δείτε τι πόσταρε αρκετή ώρα μετά το τέλος του ντέρμπι με την Ομόνοια...
"Αυτό που έγινε στο ΓΣΠ είναι πρωτοφανές. Σε έλεγχο doping οι υπεύθυνοι αρνήθηκαν στους ποδοσφαιριστές του ΑΠΟΕΛ, να κάνουν αποθεραπεία ή να μπουν στα αποδυτήρια. 45 λεπτά μετά ακόμα περιμένουν ποδοσφαιριστή της Ομόνοιας που βρίσκεται στα αποδυτήρια, να παρουσιαστεί για έλεγχο"


