Το σχόλιο του Ανδρέα Αβραάμ για την απογοητευτική πορεία του ΑΠΟΕΛ στην τρέχουσα σεζόν, σε πρωτάθλημα και κύπελλο…
Ο παλαίμαχος άσος, είπε στην εκπομπή SUPER MONDAY:
"Το ΑΠΟΕΛ ήταν η ομάδα που πήρε ό,τι έδωσε αυτή την χρονιά. Δεν ξέρω αν τον ταλαιπώρησαν τόσο πολύ τα οικονομικά προβλήματα, αλλά δεν πιστεύω να ήταν αυτός ο λόγος. Έχει μερίδιο και αυτό. Έγιναν αρκετά λάθη…Αρκετοί παίκτες ήταν κάτω του αναμενομένου. Δεν έδωσε για να πάρει κάτι… Τα τελευταία 20 χρόνια, δύο φορές έμεινε εκτός Ευρώπης. Είναι πατατράκ για το ΑΠΟΕΛ".
Δείτε την αναφορά στο 19.40 του βίντεο της εκπομπής στη Digital TV:
