Οι δηλώσεις του Νεκτάριου Πετεβίνου μετά την κλήρωση του πρωταθλήματος...
"Τον τελευταίο καιρό είναι πολύ ενδιαφέρον το πρωτάθλημα. Ξεκινούμε πάντα με τον ίδιο στόχο, για κατακτήσεις. Εδώ και κάποια χρόνια δεν ήταν τόσο ισορροπημένο το πρόγραμμα, ευτυχώς φέτος είναι. Ξεκινούμε κόντρα στην ομάδα του Ύψωνα εκτός έδρας.
Όλες οι ομάδες που κτίζονται αυτή την στιγμή αποτελούν ερωτηματικό. Θα έχουμε εντελώς διαφορετικό προφίλ από πέρσι. Θα είναι πολύ πιο νεανική ομάδα, που θα βγάζει δίψα στο γήπεδο."