Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης (23/10) στην αίθουσα διασκέψεων Τύπου, του προπονητικού κέντρου "Αρχάγγελος" η συνέντευξη τύπου του ΑΠΟΕΛ στην παρουσία του προέδρου, Πρόδρομου Πετρίδη αλλά και του Φερνάντο Αλμέιδα. Το kerkida.net ήταν εκεί με τον Ανδρέα Ροκόπο και σας μετέφερε τα πάντα.
Πετρίδης/"Σκοπός είναι η ενημέρωση προς τον κόσμο του ΑΠΟΕΛ των όσων έχουν συμβεί το προηγούμενο 4μηνων. Θα πάω τον χρόνο λίγο πίσω... υπάρχει αυτή την στιγμή ένα γκρουπ ατόμων που επιθυμούν να επενδύσουν στο ΑΠΟΕΛ. Στις 20/8 μας απέστειλαν ένα πλαίσιο συμφωνίας διαχείρισης αλλά αυτό ήταν εντελώς διαφορετικό από το πλαίσιο που μας είχε παρουσιαστεί αρχικά και αναφέραμε στην συνέλευση. Στην αρχική του μορφή δεν μπορούσε να γίνει αποδεκτό για τρία σημεία. Πρώτο, το νομικό πλαίσιο δεν ήταν εναρμοσμένο με το Κυπριακό. Δεύτερο, δεν διασφάλιζε την αποπληρωμή του χρέους και τρίτο, δεν διευκρίνιζε τον τρόπο που θα αποκτούσαν οι επενδυτές τις μετοχές. "
"Ο Φερνάντο Αλμέιδα έχει αναλάβει ένα πολυδιάστατο ρόλο στο ΑΠΟΕΛ, ορίστηκε από κοινού μεταξύ F8 και ΑΠΟΕΛ ώστε να βρει ενδιαφερομένους επενδυτές κάτι που έπραξε άμεσα και ταυτόχρονα να αναλάβει τον μεταγραφικό σχεδιασμένο της ομάδας. Έχοντας ως βασική προϋπόθεση του μπάτζετ, όπως συμφωνήθηκε μεταξύ των πλευρών. Μια μείωση που έχει αγγίξει το 29%. Φτάνοντας στα τέλη Σεπτεμβρίου και διακρίνοντας πως η τελική συμφωνία θα χρειαστεί ακόμα χρόνο, προχωρήσαμε σε ενδιάμεση με δύο εκ των ενδιαφερομένων εταιρειών για άμεση οικονομική συμβολή. Εκπρόσωποι αυτών των εταιρειών ήρθαν στην Κύπρο και είδαν τα πάντα. Αναχώρησαν με σκοπό να καταλήξουμε σε μία συμφωνία."
"Την περασμένη Πέμπτη η διοίκηση του ΑΠΟΕΛ παρέδωσε έγγραφο στους εκπροσώπους των δύο ενδιαφερόμενων εταιρειών στο οποίο καθορίζεται ο τρόπος και το χρονοδιάγραμμα καταβολής των πόρων, αφού η δική τους εισήγηση δεν ήταν πρακτικά εφαρμόσιμη. Η διαδικασία βρίσκεται στο στάδιο της υλοποίησης των όρων της συμφωνίας από πλευράς των επενδυτών, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια αρνητική εξέλιξη. Ο χρόνος δεν είναι σύμμαχος, γι’ αυτό τον λόγο έχουν ενημερωθεί πως πρέπει να υπάρξει τελική κατάληξη."
"Ποια θα είναι η επόμενη μέρα αν δεν προκύψει συμφωνία. Εδώ και μερικές βδομάδες επεξεργαζόμαστε κάποιες λύσεις, που θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε την ομάδα μας στο επίπεδο που θέλουμε και είναι. Θα υπάρξει ενημέρωση το επόμενο διάστημα αν χρειαστεί. Έχει επιλεχθεί ένας ικανός προπονητής, έχει δημιουργηθεί ένα ανταγωνιστικό ρόστερ και με ποδοσφαιριστές που έχουν προοπτική. Δεν θα αφήσουμε σε καμία περίπτωση την ομάδα εκτεθειμένοι, η διοίκηση παραμένει συνεπείς στις οφειλές της. Ζητούμε από τον κόσμο να συνεχίζει να στηρίζει την ομάδα."
Αν έχει τεθεί χρονοδιάγραμμα για την οριστική απάντηση των επενδυτών;"Το χρονοδιάγραμμα θα τεθεί όταν δεν καταλάβουμε ότι υπάρχει η θετική κατάληξη. Κάποιοι για να έρθουν να επενδύσουν από την άλλη άκρη του κόσμου, πρέπει να το εμπεδώσουν ότι αυτή η απόφαση τους θα φέρει καλά αποτελέσματα. Δεν βάζουμε ποτέ χρονοδιάγραμμα σε επενδυτές, είναι πάντα ανοιχτή η πόρτα. Δεν μπορώ να καθορίσω μέχρι πότε, αν είναι μέχρι το τέλος του μήνα."
"Η εταιρεία η οποία είναι η ενδιαφερόμενη που θα είναι το γκρουπ, είναι η F8. Δεν χρειάζεται να αναφέρω ονόματα."
Για την ενδιάμεση συμφωνία: "Το χρονοδιαγράμματα είναι ποιο σύντομα, αφού πρέπει να δοθεί λύση άμεσα. Να βοηθηθούμε εμείς που τραβούμε το σκόρσο καθημερινά και διεκπεραιώνουμε το έργο μας και θα συνεχίσει να γίνεται ακόμη και αν δεν υπάρξει συμφωνία. Τις επόμενες 2-3 βδομάδες θα πρέπει να καταλήξει αυτή η άμεση συμφωνία. Η άμεση έχει σημασία με την μακροπρόθεσμη, ο ενδοιασμός τους είναι αν δουλεύει αυτό που πάνε να κάνουνε."
"Περίπου έχουν μπει 500 χιλιάδες από πλευράς δικής τους και επίσης από συγκεκριμένο επενδυτή έχει αγοραστεί ο Ντιέγκο Ρόσα, υπάρχει συμφωνία με το ΑΠΟΕΛ. Έχει δώσει ένα μεγάλο ποσό για να αγοραστεί ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής. Αν δεν προκύψει συμφωνία θα δούμε πως θα γίνει με αυτό το ποσό, είτε θα δούμε με μετοχές ή θα γίνει κάποια συμφωνία αποπληρωμής του. Δεν είναι κάτι που μας απασχολεί αυτή την στιγμή, έχουμε καθημερινή επαφή με τους ανθρώπους που έβαλαν αυτά τα λεφτά."
"Η ενδιάμεση συμφωνία προέκυψε μετά από εισήγηση του Φερνάντο Αλμέιδα, ώστε να νιώσουν οι επενδυτές πιο άνετα. Οι επενδυτές του Άρη και της Πάφου είναι χρόνια στην Κύπρο, επένδυαν σε άλλες επιχειρήσεις και επέλεξαν να μπουν και στο ποδόσφαιρο. Ο Παπασταύρου είναι Κύπριος. Η ενδιάμεση συμφωνία είναι ένα ποσό κοντά στα 3 εκατομμύρια και θα ακολουθήσουν και άλλα. Καταλήξαμε, βάλαμε χρονοδιάγραμμα πως θα πλερωθούν, κάναμε μια διαφοροποίηση και περιμένουμε την απάντηση του. Πρέπει να μπουν τα πρώτα, αν μπούνε θα έρθουν και τα υπόλοιπα."
"Το ΑΠΟΕΛ για εμάς εν πιο σημαντικό που την οικογένεια και την ζωή μας. Δεν πρόκειται να παραδώσω το ΑΠΟΕΛ και μετά από 1-2 χρόνια να με θωρούν στον δρόμο οι ΑΠΟΕΛίστες και να με φτύνουν. Πρέπει να διασφαλίσω τα πάντα. Είναι μια συμφωνία για όλοι μας την ζωή, πρέπει να είναι διασφαλισμένοι. Όπως το ΑΠΟΕΛ είναι περήφανο μέχρι σήμερα, πρέπει να συνεχίσει να διεκδικεί."
"Αν δεν μπούνε οι υπογραφές και το χρήμα δεν μπορώ να πω, είμαι αισιόδοξος για τις κινήσεις που κάνει η διοίκηση σε περίπτωση που δεν προκύψει συμφωνία με τους επενδυτές. Το ΑΠΟΕΛ αν εξαιρέσω την τελευταία αγωνιστική, ήταν 1ο μαζί με την Πάφο. Παρουσιάζει μία ομάδα που μέχρι το τελευταίο λεπτό παλεύει. Οι ποδοσφαιριστές είναι κανονικά πληρωμένοι φέτος. Ναι έχουμε υποχρεώσεις με ποδοσφαιριστές που αποχώρησαν από την ομάδα και τα διεκπεραιώνουμε. Το νέο ban αφορά την περίπτωση του Γουίλσον Εντουάρντο. Η περίπτωση του προηγούμενο είχε να κάνει με το Solidarity του Σιπριάνο αν και στην αρχική συμφωνία που είχαμε με την ομάδα, δεν θα έπρεπε να πληρώσουμε αυτό το ποσό. Είμαστε σε επικοινωνία με την ομάδα. Είμαστε σε διαπραγματεύσεις με τους νομικούς συμβούλους του Σούσιτς, ο οποίος δεν μας συμπεριφέρθηκε σωστά."
Για τους φόρους: "Τα λεφτά στον φόρο πλερώνονται κανονικά, έχουμε δικαστήριο τον Δεκέμβρη που αφορά τις κοινωνικές ασφαλίσεις και θα πληρώσουμε και εκεί."
"Τούτη διοίκηση με όλες τις δυσκολίες που υπάρχουν, θα ανταπεξέλθουμε. Ο Αλμέιδα και ο Αλέσαντρο μας έχουν βοηθήσει πάρα πολύ και είναι αφιλοκερδώς. Είναι 24ωρες την ημέρα μαζί μου και με βοηθούν. Ο κόσμος να συνεχίζει να μας στηρίζει, δεν νομίζω να υπάρχει άλλη ομάδα με τόσα προβλήματα και ο κόσμος να είναι κάθε βδομάδα εκεί."
"Ο Φερνάντο δεν έχει σχέση με την F8, o Φερνάντο ήρθε εδώ εκπροσωπώντας το ΑΠΟΕΛ τον ξέρω εδώ και 2-3 χρόνια. Μας βοήθησε με την περίπτωση του Σα Πίντο, με εμπιστεύτηκε και τον εμπιστεύτηκα. Κατέχει και τον τεχνικό τομέα, μας βοηθάει στην καθημερινή λειτουργεία της ομάδας. Επειδή ξέρει και τους ανθρώπους της F8 είναι ο ενδιάμεσος κρίκος. "
Φερνάντο Αλμέιδα/"Eίμαι στην θέση του CEO, η δουλειά μου είναι να κρατήσω την ομάδα ψηλά. Βλέπω τη γενική εικόνα και δουλεύω καθημερινά, στο αγωνιστικό παρακολουθώ τις προπονήσεις. Η συμφωνία είναι δύσκολη, σαν ένα γάμο. Πρώτα γνωρίζεις την κοπέλα, μετά την οικογένεια και μετά πείθεσαι ότι μπορείς να προχωρήσεις σε γάμο. Είμαστε κοντά σε συμφωνία αλλά πάνω από όλα είναι το ΑΠΟΕΛ, για να κλείσεις μια συμφωνία πρέπει να είσαι 100% ότι θα δουλέψει."
"Μιλώ καθημερινά με τον Πάμπλο Γκαρσία και είναι απόλαυση. Είναι επαγγελματίας, κρατάει την ομάδα ανταγωνιστική και παρουσιάζει μια ομάδα που παλεύει συνέχεια, είναι κάτι που θέλουμε εμείς αλλά και οι οπαδοί μας. Ήδη μιλάμε μαζί του για την επόμενη σεζόν. Θέλουμε να αναπτύξουμε και τις Ακαδημίες, μαζί με τον Πάμπλο Γκαρσία. Χτίζουμε με τον Πάμπλο Γκαρσία το μέλλον της ομάδας."
"Όταν βάζεις μεγάλα ποσά ως επενδυτής σε μια άλλη χώρα, σίγουρα έχεις αμφιβολίες. Έπρεπε να πείσουμε πως αυτά που λέμε ισχύουν, γι' αυτό και έγιναν οι έλεγχοι. Θέλουν να χρησιμοποιήσουν το νόμο της Ελβετίας αφού θεωρούν πως θα είναι πιο ασφαλής η επένδυση τους, αλλά αφού θα γίνει στην Κύπρο αυτή η συμφωνία είναι ορθότερο να γίνει με βάση το Κυπριακό δίκαιο. Είμαστε περίπου στο 85-90% στο να παρθεί απόφαση από πλευράς τους."
"Ο πρόεδρος μας έδωσε όλα τα δεδομένα και μας άφησε να δουλέψουμε. Ναι είχαμε πίεση ειδικά στον μεταγραφικό σχεδιασμό, αυτό που δουλέψαμε και εξηγήσαμε με τον Αλεσάντρο είναι ότι χρειάζεται υπομονή" / "Θεωρώ ότι έχουμε μια καλή ομάδα, για να παλέψουμε για τον τίτλο. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα πάντα ως ομάδα, μαζί με τον κόσμο μας."
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
ΔΕΙΤΕ το SUPER MONDAY #7