ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ: "Θα βρεθούμε για ακόμη μία χρονιά εκεί, και θα βρισκόμαστε εκεί για όσα χρονιά χρειάζεται"

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ: "Θα βρεθούμε για ακόμη μία χρονιά εκεί, και θα βρισκόμαστε εκεί για όσα χρονιά χρειάζεται"

Ανάρτηση από τους "ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ" για την μαύρη επέτειο της εισβολής...

20 Ιουλίου 1974

51 χρόνια μετά την βάρβαρη εισβολή του προαιώνιου εχθρού του έθνους, καλούμαστε να ξαναδώσουμε το μήνυμα πως εμείς δεν πρόκειται να λυγίσουμε. Ενώ σε ολόκληρο το νησί και το πολιτικό φάσμα κυριαρχεί ο ραγιαδισμός, εμείς θα σταθούμε εμπόδιο. Θα διατυμπανίσουμε ξανά, την μέρα της εισβολής, πως δεν θα αποδεχτούμε ποτέ να παραχωρήσουμε ούτε σπιθαμή γης από τον τόπο μας και θα αγωνιστούμε μέχρι τελευταίας ρανίδος του αίματος μας για την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ. Ενώ για τους υπόλοιπους η συγκεκριμένη μέρα θα είναι απλά μία Κυριακή, εμείς ως κόσμος του ΑΠΟΕΛ καλούμαστε να δώσουμε πιο ηχηρό παρών από ποτέ στην αντικατοχική πορεία.

Θα βρεθούμε για ακόμη μία χρονιά εκεί, και θα βρισκόμαστε εκεί για όσα χρονιά χρειάζεται. Είμαστε υποχρεωμένοι να βροντοφωνάξουμε ξανά πως δεν αποδεχόμαστε κανένα τετελεσμένο και καμία υποχώρηση.

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ – ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΩ

ΟΤΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΙΜΑ – ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΙΜΑ

v is