Προβάδισμα σε Ομόνοια ή ΑΠΟΕΛ; (Σχόλιο στο S.M)

Προβάδισμα σε Ομόνοια ή ΑΠΟΕΛ; (Σχόλιο στο S.M)

Μεγάλο ντέρμπι την Κυριακή...Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ. Το "Ελ Κλάσικο" βρίσκει τους δύο "αιωνίους" σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση. Στην κορυφή η Ομόνοια, στο -2 και την 3η θέση το ΑΠΟΕΛ. Δείτε στο ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY το σχόλιο του κίπερ της ΠΑΕΕΚ Δημήτρη Κατσιμήτρου για τη ματσάρα της 10ης αγωνιστικής.

Mπορείτε να κάνετε την πρόβλεψή σας για το "αιώνιο". ΚΛΙΚ ΕΔΩ για την ψήφο σας. Θα έχει νικητή το Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ ή θα μείνει στην ισοπαλία;

enter " "