Πρόδρομος για επαφές και εμπάργκο/"Είναι δικαίωμά μου- Διαβεβαιώνουμε ότι θα τα καταφέρουμε"

Πρόδρομος για επαφές και εμπάργκο/"Είναι δικαίωμά μου- Διαβεβαιώνουμε ότι θα τα καταφέρουμε"

Tοποθετήσεις από τον πρόεδρο του ΑΠΟΕΛ, Πρόδρομο Πετρίδη, στη Cablenet, μετά τον αγώνα με την ΕΝΠ...

Για τα διοικητικά/"Επαναλαμβάνουμε τον εαυτό μας κάθε φορά. Υπάρχει διοίκηση στο ΑΠΟΕΛ και θα υπάρχει. Και δεν πρόκειται να μπει σε αδιέξοδο. Όπως πορευόμαστε τα τελευταία 3 χρόνια που έχουμε τα οικονομικά προβλήματα και είμαστε εκεί και βρίσκουμε τις λύσεις, το ίδιο διαβεβαιώνω τον κόσμο του ΑΠΟΕΛ. Για τα δημοσιεύματα σήμερα, είναι δικαίωμά μου και υποχρέωση μου να κάνω διαβουλεύσεις, να βλέπω πρώην και νυν, για να διαφυλάξω τα συμφέροντα και τη πορεία του ΑΠΟΕΛ για να μην πάμε εκεί που κινδυλογούν όλοι σε αδιέξοδο…Μέχρι που θα είμαι στο τιμόνι του ΑΠΟΕΛ οι λύσεις θα βρίσκονται και θα προχωρούμε μπροστά. Διαβουλεύσεις κάνω εδώ και 3 χρόνια και θα συνεχίσω να κάνω... Όταν φύγω από εδώ απόψε θα πάω σε μίτινγκ για το ΑΠΟΕΛ"

"Την ερχόμενη βδομάδα θα γίνει η αποπληρωμή για το εμπάργκο και άλλων υποχρεώσεων"

"Η πόρτα του ΑΠΟΕΛ πάντα είναι ανοιχτή για όποιον θέλει να επενδύσει..Συνεχίζουμε τις επαφές με πιθανούς επενδυτές από Κύπρο και εξωτερικό..."

"Μπήκαμε σε διαπραγματεύσεις με έναν παίκτη..."

"Διαβεβαιώνω ότι θα τα καταφέρουμε για το εμπάργκο"

"Ήταν επιθυμία του Γιάννη Σατσιά να αποχωρήσει...Σε κάθε μεταγραφική περίοδο είχε τη φιλοδοξία να πάρει μεταγραφή στο εξωτερικό. Ήρθε η πρόταση από τον Παναιτωλικό στον ίδιο πριν τα Χριστούγεννα. Μας ανακοίνωσε ότι φεύγει μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων. Δεν ξέρω τι μεσολάβησε"

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet